BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 27, 2009

party GANAZZ!!

mlm sabtu 18 july ritu mmg da lame plan nak g club oleh jabir..
so ptg tuh lepak2 kat jj..
ade jabir..kwn2 dia,kobe,anne,raja,belle,asry and akuh..
ptg tu aku ade la bengang ngn asry yela da sampai jj pastu mbe dia kol
ajak lepak kat ABC,,
aku malas nak g tp dia dok paksa gak..
pastu parking jauh2 dr ABC tgl aku sorg dlm kete..
tak bukak aircond lak tuh..
ok2 tak pe2 aku sabar lagi..
wpn airmate ade gak mengalir tyme tuh..n aku tak tau nape!!
2nd tyme bengang lg..
tyme nak balek dr jj tuh,dia mintak isi duet minyak tok kete amai..
asal lak aku yg kene isi??
kobe kan ade mintak la kat dia lgpn bukan aku yg nak kua ptg tuh plus aku tak suruh pn naek kete amai..
bkn aku nak kedekut duet...slmane nih aku tak kesah kongsi ngn dia..tp takkan la tu pn nak aku isikan..
mlm smbl pg tu ade gak hal lg..
aku ngn asri mmg tade duet nak byr cover chrge..
jabir pn cam konfem xkonfem bole bwk aku n asri masuk..
cm bengang gak ea..
ritu yeye nak ajak p clubbing last2 jd camneh!
last2 anne ngn hanis kua duet byrkan tuk kteorg total rm100
syit kan! da la aku ajak anne join pastu dia lak kene kua duet
at first aku egt tak yah la dia kene kuar duet pape..
buat aku malu dpn dia je..
sepanjang dlm kete otw g sane aku ngn asri mmg tak cakap ape pn..
senyap jek..
cakap bile perlu..
smpai2 kat depan kelab dorg sume pn tak msuk lagi
tgah arrange ape tah..
pastu kteorg pun masuk la..
asri g mintak 3 coke 1 bir which is the bir is for him!
n aku tak suke dia minum beer!!
fakkk!!
aku dok jek kat table atas dgn hanis and anne..
tak leh join jabir n geng coz kteorg laen2..
dorg kat bwh kami kat atas..
pastu asri mintak izin aku nak minum beer aku tak kasi..
pastu dia cakap "alah,sekali jek u pn pnh amek pil"
hello?????? ko nak minum sekali? da byk kali kot ko minum beer
n ko pn tau aku tak suke kan! psl pil tu aku amek sekali
itu pn happy 5 jek bkn exctasy...
last2 dia bengang dia p kasi beer kat table seblah..
pastu minum coke byk2 smpai coke anne pn dia minum..
huh! nak tunjuk bengang kat aku la tuh!
ciss!!
mlm tu mmg aku moody gle..
tade mood lgsg nak goyang!
aku tgk jek org sekeliling aku..
which is yg didominasi oleh kaum2 mat n minah rempit!syit!
yeye tol dorg tuh!
entah camne tah mamat india table seblah yga sri kasi beer kat dia tuh pggil dia
kasi minum black label..
syit lagi!!
mule2 sekali..pastu dua kali..masuk tyme kedua tu aku trus g kat anne aku cakap aku nak turun bwh..
bengang tahap bangang da aku neh..
aku g toilet..kincing pastu aku nek atas balek..
anne cakap asri dok cari aku..
mampuih p kat hang laa..
nak sgt minum kan..kemaruk!!
lame gak la dia g cari aku..
biakan dia..
aku tau jge diri lah..
aku bkn cam bitch rempit uh..
dok tyg body kat sume!
sedang aku lepak2 nenegok org nari cam menggila kat dance floor
ade org cuit aku dr belakng...
rupe2nye asri..
dia tye aku "g mane td??"
aku senyap..dia tnye lg..aku diam lg..kali ketiga tye lg..
aku jwb "g toilet"..dia kate.."tak nampak pn,pastu u g mane??"
dgn nada marah.."naik balek kat sini la..!".."yeke?? tak nmpak pun??"
aku diam jek mls nak layan t jd gaduh..
so aku smbg nengok org sekeliling..asri still standing kat sebelah aku..
anne byk kali tarik2 kau nari..
tp aku tade mood and aku ckp kat dia sume lagu tak best..
emm sory la u..bukan i tanak nari i tade mood sbb asry neh menyakitkan hati i..
sian plak kat anne..
dia yg byr sume tp aku spoil lak..
lame pastu kobe naek..
ajak turun bwh..
asri ajak aku turun bwh..tp cam malas pack gle babeng!
rimas plak..
dia tarik gak tgn aku,.
nak x nk terpaksala ikut..
huh! seball!
dia bwk aku g dance floor di mane suatu ketika aku sgt meyukai dance floor SS
tp skg tidak lagi..
aku tak goyang pn..
pastu asri bwk aku g kat belle..
yg sakan menari ngn laki mane tah..n dlm samar2 lmpu tu aku nmpk raja tgh comolot ngn laki mane tah..
ahh!! lantak..janji korg bahgie tp aku tidak saat ituh!
asri peluk2 kau dgn harapan kau akan turut mengoyangkan pinggul n bdn menari rock n roll..
tp aku jd cam batu,,tade mood paham tark???
last2 dia bwk g table jabir..
d mane bersebelahan dgn stage..bergegar jantung aku sbb beat kuat gle..cam nak pecah jek!
asri taye kat dorg mane air? (chivas regal)
dlm hati kau berkata...(eee! tak malu betul da la tak letak duet dok sebok mintak air org..betul2 kemaruk kan????)
jabir offer kat aku,,tp kau tolak..pastu dia tye aku kenapa aku cakao tade ape..
pastu bermula lah adegan ygtak di sangka2.....dan aku pn tak samgka seteruk inih!

"dah2 jom kluar!" asri smbil menarik tgn aku
"lepas la,nak kua buat pe dok a sini..td ajak turun sgt"gertak aku..
dgn bengang dia berkata.."egt u nak dance tp diam jek buat pe?? da la jom kluar!"
aku sentap pegangan dia "tak nak lah!!"
pastu dia trus tarik tgn aku bwk aku kluar..
aku meronta tp dia pegang tgn aku kuat2..
aku cubit perut dia sekuat hati n cakar2 tgn dia..pastu aku jln laju2 smpai terlanggar org..
smpai kat lua dia cakap..
"asal ko ne bodoh sgt hah??..asal wta hal camni?? bangang la ko neh!!"
"aku bangang ke ko bangang??"
"ko lah bangang! asal nak wat2 muke kat dalam??" smbil tarik2 tgn aku..
pastu aku rase sgt rimas dgn perlakuan dia..aku cakap "lepaskan tgn i.."
dia tak nak aku kumpulkan segala tenaga n aku jerit sekuat hati dpn muke dia...
"lepaskan lah BODOHHH!!!!!!!!" padan muke ko!
pastu kau jalan g kat kete dia tarik tgn2 aku..
"asal nak malukan aku? asal nak wat kecoh??"
aku dia dan teruskan jalan.."oi! nak pegi mane??"
"td kate malu dpn org pegi sane lah!!"
aku jalan dahului dia pastu dia terkam aku dri belakang kat leher aku..cekik leher aku smpai terputus rantai aku yg ade huruf 'A" that stand for ASRI yaitu dia!
babi la..dah putus rantai aku..
aku jalan g kat kete..
pastu gaduh2 lg..
dia tumbuk aku aku tendang dia tumbuk lg kat kepala smpai aku terduduk..
aku bukak kwedges kau n hentak kat kepala dia,,dia sepak kau aku jatuh kat keta..
aku bgun aku tarik kolar baju dia smpai aku terduduk n dia tertunduk..
aku menangis n menjerit.."lepas la bodoh!" kate dia..
aku tarik dgn semakin kuat..
asri jerit pgl org jage kete tuh soh kuarkan kete..
kedaan aku mlm tuh mmg tak terkawal..
sampai aku tolak kete kancil tuh kedepan sorg2 mane aku dpt kekekuatan pn aku tak tau..
asri tumbuk2 aku lagi..aku gigit tgn dia n cuba nak lepaskan diri dia tarik aku n pukul kat kepala aku..
dia tarik aku masuk dlm kete..aku jerit "taknak la pepek! aku taknak dgn ko lagi!"
"babi! ko babi!"
"tolong!!tolong!! tanak naik kete dgn dia neh dia jahat nnty dia bunuh aku! call polis! lepas kan aku la babi!!" semua mate2 public tertumpu pd adegan panas n ganas kteorg..lantak lah! btw adegan panas 2 bkn ranjang ekk
dia masukkan kau dlm kete..
pastu aku dok kejap then aku bukak pintu aku kuar aku tutup pintu bila tgn dia cuba nak tarik aku..
dia kuar dr pintu tmpt duduk aku..
n cakap.."kau nak g mane neh??""
aku lari dia jerit.."nak pegi sgt?? hah! pegilah!" smbil tolak aku n entah camne tah aku boleh jatuh tersembam kat lantai..bergegar kepala aku..sakit sgt..
dia tak pn pegi kat aku tye ok o x..
tak lame pastu dia angkat aku bwk masuk dlm kete..
ms tu lemah sgt badan aku..
dia hidupkan kete n gerak..
dia jerit..."asal ko bodoh sgt hah?? asal ko buat mcm tu?? bangang la ko neh!"
"ko la bangang! asal aku pulak??"
"ape yg ko marah sgt kat aku hah??"
"asal ko nak minum td?"
"eyh de aku minum beer ke?
"takyah ea smpai nak g table org nak mintak2 kan!"
"dah dorg ajak kau g lah..ape mslhnye??"
"ko bole cakap tanak kan! asal kemaruk sgt pe??"
"macam ko tak minum! yg ko amek dadah tu pe cte??"
"ko neh mmg cam fakk!" smbal membuat aksi tgn kat depan muke dia..
"engkau lah fakk bodoh.memalukan aku!"
"oh! aku neh memalukan ko"
"haah ko mmg memalukan"
"kalu mcm tu ko pegi lah cati ppn laen" "memang! memang aku nak cari ppn lain sape tahan mcm neh"
"pergi2!! pergi cari ppn lain,,tglkan aku aku tanak kat ko!"
"memang! aku nak tglkan ko tgu smpai esok"
"tak payah tgu smpai esok skg ne da esok" smbil tunjuk ke arah jam
"sekurang2 nye tgu smpai aku hantar ko kat ruma..skg ne aku jge ko t pape jd ape aku nak jwb kat mak bapak ko??"
"ko nak cakap ape cakap la.." smbil bukak pintu..
"ko nak pegi mane?? jgn wat keje gile boleh tak??!"
"asal ko takut aku mati? lagi bgus ka! tu yg ko nak n sekurang2 nye aku tak sakit hati ade bf cm ko!"
"jgn boleh tak??" smbil tarik tgn aku sekasarnye..aku kumpulkan semangat aku angkat kaki aku tekan kat hon kete sekuat2nye..
"woi bodoh!"
"egt ko pandai sgt ke??"
"mmg aku pandai"
"babi la ko fakk!""kenapa aku ade bf cm ko??kenapa aku syg ko??!!"
adegan pukul2 masih menjali selingan dgn jeritan bahase kesat yg tak mampu tuk aku taip lagi..
segalanya memilukan..kenapa??
ape yg bakal terjdi pd hub ni nnty..
lg 2 minggu sebelum 2nd years anniversary kteorg..
sempat ke??
aku sayang..tapi...........?
dia juga mungkin...........?
berakhir kah??
cinta hampir pudar.....




0 comments: