BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 8, 2009

cinta yg tak sengaja

kisah cinte nie bermula tahun 2007, mase tu dalam bulan 4 dalam semester 2..
aku lepak dgn anne, reen and cik an
kat kedai maple kat taman pauh,,anne dgn reen
neyh ader janji dgn pa'an nak lepak pulau,,
nak di jadikan cite,ms malam tuh pa'an datang ea
kedai maple tu dgn member2 dea..
yang pasti ader member dea zana..
dorg ajak lepak pulau skali,,
aku malas nak mek port coz aku tak kenal sangat dgn dorg neyh.tapi mase
introduce dgn mber2 dea aku kenalkan diri aku jgk ea,,
bukan nak menyombong,,mse tu aku bru break up
sow tade smngat sgt..pustu cik an ajak g karok kat sunway
pa'an ngn mber dea pown nak join skali,,lantak ea aku tak kesah
lgpn tu kan tmpt public..aku karok ea lagu yg jiwang2 bub tga
jiwe kacau kan...hurmmm...
ms cuti sem aku ader gak online,,check myspace aku, kot2
ader yang comment ker,,
dalam byk2 cpmment tue ader lah terselit comment dari pa'an,
dea cakap ader sorg mamat nak kenal dgn aku,aku tnye sape,tapi
tak di replynye comment tue,,
sampai lah naek sem 3,,,aku terserempak dgn pa'an and member
dea kat kafe,,pa'an cakap lg ader org nak kenal dgn aku,
aku tnye lah sape dea,pa'an cakap mamat tue ader tyme kteorg
lepak karok hujung sem lepas,aku yg dalam kebingungan cube nak ingat2
balek, tapi tetap tak ingat..aku tnye pa'an sape name dea, pa'an cakap
asry,, "asry,? yg mane eyh..??" sumpah aku x egt yg mane satu mamat tuh,,
reen plak menyampuk cakap dea kenal mamat tuh..okey lah t dea
tunjukkan...aku tak tau pulak yagy reen kenal si asry tuh, dorg pernah
kuar ms aku g clubbing dgn ayu,tyme aku sem 1,,asry ader skali
mase tuh,,huh! lagi aku x bley nak recall...
aduh,,,kene pergi program KACA pulak,,bosan betol,
wa,anne,reen summe pegi,mane tak nye sem lepas result
macam haram..kteorg amek seat yang blkg2 t bley tdow
huhu...adeyh..blum start pn aku dah rase bosan owh...
tgh2 lecturer bagi ceramah kat depan tuh tbe2 kteorg di kejutkan
dgn kedatangan sekumpulan mamat2 poyos yang lambat,,bgn lambat gaknye..
tbe2 reen senggol aku, "weyh, tu lah asry dowh" dalam ke'blurran'
aku pn tgk lah kat mamat yg di tunjukkan oleh reen tuh...
"ooooohhh,mamat neyh,,sumpah aku tak egt muke dea dowh"
tapi boleyh tahan jugak,,hehe..
akhirnya,,,samapi pn break,,aku dah tak larat gle nak dgr ceramah
pagi,,aku g toilet dgn wa..beselah kteorg nak touch up,,kteorg g toilet kat
hotspot,hbs touchup egt nak g baiduri jup,lapa gle ah..
mase aku jalan kat tepi hotspot tuh ader ea sekumpulan mamat tga
duduk,ney mesti dak2 yg datang lambat tadik kan,,
tbe2 ader sorg mamat cakap hai kat aku,aku senyum jek ea..
rupe2nye asry yang cakap hai tue,,
alamak asal macam berdebar jek eyk???
sesi KACA part two bermula blek pus sume student yg involved
dah habis break,,
mate aku melilau mencari sesuatu..
"oit! cari saper??" reen berkata..
"weyh maner asry eyh,,dea x masuk lg kewh,,
ko try ea msg ye,,"
rupe2nye dea da balek dah dgn member2 dea,,
hurrrmmmmmmm,,,,,,,,,,
bape ari pustu anne ajak aku g megamall,aku pown nak beli suar yg aku usha rituh
kteorg terpakse bershopping dgn sepantas kilat bub megamall
tu dah nak tutup da,kalo korg nak tau kat penang ney pelik sket kul 9mlm dorg sume da sebok kemas2 nak tutop gerai..lgpn kteorg neyh syengal bub g dah malam
tgah kelam kabut carik kedai aku terpandang sesuatu yg membuatkan
jantung aku berdegup kencang,,huhuhu~
ASRY!!! rase mcm nak menjerit jer tapi aku tahan n control beb
disebabkan kteorg terlalu mengejar masa smpi tak sempat nak break
aku cume sempat melontarkan senyuman manis kat dea jer
tp aku perasan dea macam nak cakap sesuatu kat aku..
hari2 yg dilalui sangat membosankan..
ASRY?? aku pn tak tahu niat dea pd aku,tak ader sebarang movement pn
yg dea buat, takkan aku yg nak start dulu kan,,
mmg lah zaman moden tapi rase malu tu masih ader dalam diri aku
lgpn aku tak pernah kenal pn dea sebelum neyh..
macam mane eyh???
lastly aku dapat tau dia ader mintk no pon aku kat reen,,
penye lah excited aku.siap tunggu dpn henpon mlm tuh,,
last2 dia msg jgk,,,huhu sonok gle awh,,,member2 aku pon tmpang sonok..yela dorg tanak la nengok aku muram jer lepas di kiciwakan oleh jantan bername aloy..
stat dr situ ea aku ngn dia mule rapat n kenal hati budi,,
hari2 owh msg,,dr pagi sampai mlm,24 jam dok msg manjang,,
citer mcm2..yelah mase tuh bebaru knl,,,
tak lame pustu die ajak aku g first dinner,,
hmm,,,,,excited jgk ea..
dia bwk aku g mum kat citarasa cafe kat sbrg jaya..aku egt dia pnah cakap kat aku tmpat tu mmg tmpt ye salu lepak ngn kwan2 dia tyme part 3
tyme tu aku malu2 lagi..pelawa mkn pn segan..last2 balek kebulur tu lah
jual mahal sgt,,
selang bape hari pastu,,dia ajak g 2nd date..g tgk muvie kat megamall..
huhu~ dia seorg yg sopan,,
kteorg g lah tgk cte cine evil vs shaolin,,
tgh syok2 tgk aku rase tbe2 cam ader tgn kat tgn aku..
emm..mase tu hati aku rase berbunge2..
wah! suda jatuh cintakah aku neyh...
emm..tak pastilah...
lps dah beberape kali kuar same2,,mase tanggal 30 juli 07.dia mule meluahkan
isi hatinye,,,ader getar dalam nada suara die..mgkin nervous kowt,,
ngenge~~~ aku mule2 bwt2 tkejot,,pdhal aku pn tnggu jgk saat2 tuh,,
tp aku mintak time ea...dalam kul 2 pagi 31 juli 07 tuh,aku msg dia yg aku terima
utk jadi pacar dia,,,kejap ja kan aku decide..
hehe..sajer je nak jual mahal..
dia pn tersangat gumbira hatinye,,aku pong,,,! hehehe..
jdi dgn resminye,,tanggal 31 juli 07 manjadi tarikh keramat bagi kami,,,
mle2 kapel tuh kteorg tak lah heboh2 cume rakan2 dan saudare terdekat jek
yang tau mengenai hal tuh,,
namun lame kelamaan berita nie mule tersebar and diketahui umum,,
sejak tersebarnye berita yg kteorg neyh dah jadik merpati 2 sejoli
aku dan dia mmg tak dapat dipisahkan..kat mane dia kat situ aku,kat situ aku kat
sini dia..dah x bley dipisahkan..


P/s: mungkin citer cinta akuh ney tak la se grand cte romeo n juliet o kisah seperti shah jehan dan isterinye mumtaz..
tapi aku tetap akan kenang kisah percintaan ney sepanjang hidup aku,,sebab aku shaja yg tau macam mane rase bahgia tuh..


ini gmbar tyme mule2 kteorg kapel..ihihi...
mungek! thayunk awak sgt..


0 comments: